top of page

רישוי חברות ועסקים - הקמת מפעיל אווירי

הקמת מפעיל אווירי מיועד כיום רק למי שמעוניין

להפעיל רחפנים במשקל גבוה מ-25 ק"ג

אנחנו כותבים עבורכם ספר עזר מבצעי (סע"מ)

ומכינים אתכם למבחן חברה.​

מחפשים להקים מפעיל אווירי ולהגיש בקשה לרת"א?
אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבנות את המסמך החשוב ביותר בתהליך – ספר העזר המבצעי.

עם ניסיון מוכח בכתיבת ספרי עזר, נהלים ומסמכים רגולטוריים בהתאמה מלאה לדרישות רשות התעופה האזרחית (רת"א), אנו מספקים שירות מקיף, מקצועי ומדויק שמקצר לכם תהליכים ומונע תיקונים מיותרים.

למה דווקא אנחנו?

- ניסיון מוכח מול רת"א

- עבודה מהירה, מדויקת ובשפה רגולטורית נכונה

- ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך , עד לקבלת האישורים

השלבים להקמת מפעיל אווירי

שאלות נפוצות
  • מה זה SORA ומתי צריך את זה?
    SORA (Specific Operations Risk Assessment) הוא תהליך ניתוח סיכונים מחייב להפעלה של רחפנים בטיסות מיוחדות כמו BVLOS או באזורים רגישים. זהו מסמך שמציג איך תפעל בבטחה תוך עמידה בדרישות בטיחות ורגולציה. אנחנו מתמחים בכתיבתו.
  • האם אתם מגישים את המסמכים עבורי לרת״א?
    לשאלה הזו יש 2 תשובות נכונות. בהחלט. אנו מגישים את כל המסמכים הנדרשים – כולל רישום, רישיון, ספר עזר, מסמכי בטיחות ותיאומים – ישירות לרת״א, וחוסכים לך את ההתעסקות והבירוקרטיה. אם אתם מעדיפים להגיש לבד , אתם בהחלט יכולים ואנחנו נלווה אתכם מאחורי הקלעים.
  • מה זה ניהול סיכונים לצורך קבלת הרשאה לטיסה מיוחדת?
    ניהול סיכונים הוא חלק מרכזי בתהליך קבלת הרשאה לטיסה מיוחדת מרת״א (למשל בטיסות BVLOS או באזורים אורבניים). במסגרתו בוחנים את כלל הסיכונים הכרוכים בהפעלת הרחפן – כלפי אנשים, נכסים, ותעופה מאוישת – ומציעים אמצעי הפחתה מתאימים כמו תיחום, גיבויים טכניים ונהלי בטיחות. המסמך מוגש לרת"א ונבדק על ידי הרשות לפני מתן אישור הטיסה.
bottom of page